UWAGA!


Bardzo prosimy, patrzcie na podpisy pod notkami. Jesteśmy tutaj dwie i piszemy na zmianę :)

9 lipca 2011

Sesja Aki

Hej. 
Dzisiaj w końcu wyszło słońce. Poopalałyśmy się, a popołudniu udało nam się dotrzeć nad morze. Nami szalała w wodzie i łapała fale. Ja z młodszym bratem budowałam zamek przy brzegu. Wieczorem Nami wzięła mnie na sesję.





Moja nowa bluzka <3


Niedługo będziemy prawdopodobnie w Łebie, więc jeśli ktoś chciałby załapać się na zdjęcia, dajcie znać. Nami zbiera na spełnianie marzeń, także sesje za drobną opłatą. - MAXMODELS


Na razie :)
Aki

8 komentarzy:

  1. Ładne pierwsze zdjęcie ^^ I śliczna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  2. znam kilka ciekawych miejsc w Łebie na sesję ;) tylko niestety trzeba tam iść i iść, i iść ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze zdjęcie jest fenomenalne, ma talent <3 szkoda, że i Głogów i Łeba tak daleko :(

    ahhh *znowu wzdycha na pierwsze foto* cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sesja
    koszulka jest śliczna
    Łeba? To trochę daleko ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. słodka koszulka :) ładne 2 pierwsze fotki!

    OdpowiedzUsuń