UWAGA!


Bardzo prosimy, patrzcie na podpisy pod notkami. Jesteśmy tutaj dwie i piszemy na zmianę :)

21 grudnia 2011

Śnieg!

Hej.
Dzisiaj pierwszy raz tej zimy w Głogowie spadł śnieg! Długo nie leżał, bo zaraz się ociepliło i stopniał, ale to znaczy, że prognoza pogody się myli i tak naprawdę mamy szansę na białe święta! :)
Bardzo się cieszę, bo uwielbiam zjeżdzac na sankach i rzucać się śnieżkami z rodziną i znajomymi. Z drugiej strony zbliża mi się egzamin na prawo jazdy i bałabym się zdawać na ośnieżonych i oblodzonych ulicach ;)



Napisalam też dzisiaj swój ostatni w tym roku sprawdzian z matmy, chyba 5 w ciągu ostatnich trzech tygodniu. Nauczycielka twierdzi, że żeby dobrze przygotować nas do matury, trzeba robić sprawdziany i prace klasowe średnio co 1,5 - 2 tygodnie ;)
Jutro klasowa wigilia i zaczynam świętować!
Pozdrowienia!
Akine

5 komentarzy:

  1. u mnie we Wrocławiu cały dzień pada! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też dziś spadł śnieg (Szczecin), jak chyba w większości miast w Pl ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też dziś spadł śnieg :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała Polska cieszy się ze śniegu :D
    U mnie też spadł :)

    OdpowiedzUsuń