UWAGA!


Bardzo prosimy, patrzcie na podpisy pod notkami. Jesteśmy tutaj dwie i piszemy na zmianę :)

28 lutego 2011

Herbatka na krążenie i kompres do włosów.

Hello! :)
Dzisiaj pierwszy dzień po feriach... i w sumie fajnie było ;D Już chyba tęskniłam za ludźmi z mojej klasy. Angielskiego nie było (z czego baaaardzo się cieszę), a z matmy zwialiśmy :p
Przyszły zdjęcia klasowe... to chyba pierwsze zdjęcie, na którym wyszłam w miarę dobrze ;D

Po lekcjach pojechałam z rodzicami do drogerii, w której jeszcze nie byłam.
Wrażenia bardzo dobre, fajne kosmetyki, dosyć tanie i nawet lip smackersy były!
Z mamą zdecydowałyśmy się na kompres do włosów suchych i zniszczonych z Joanny. Mam z tej samej serii balsam do włosów i bardzo go lubię :)
Później jeszcze wpadłyśmy do jakiegoś nowego sklepu, który myślałam, że będzie kosmetyczny, a okazał się z zdrową żywnością O.o Kupiłyśmy na spróbowanie herbatkę wspomagającą krążenie (taaa może pomoże na moje głupie krążenie)
A teraz jem rogalika, popijając ową herbatką :)

ma śliczny zapach, ciekawe jak się sprawdzi ;>

w sumie to smakuję jak miętowa...

Papa!
Nami

1 komentarz:

  1. dobrze że smakuje jak miętowa :D najgorsze są takie ohydne herbat ;x nimesil ;)

    OdpowiedzUsuń