UWAGA!


Bardzo prosimy, patrzcie na podpisy pod notkami. Jesteśmy tutaj dwie i piszemy na zmianę :)

19 kwietnia 2011

Wiosna!

Hej!
Uwielbiam takie dni jak dzisiaj, że ciągle coś się dzieje <3 Pomijając bolącą kostkę, było bardzo fajnie.
Nie poszłam na lekcje, bo zaspałam. Przyjechała Aki i zjadła ze mną śniadanie <3
Popołudniu wylądowałam z koleżanką i aparatem w fosie. Zrobiłam jej obiecaną sesję :)
A przed chwilą wróciłam ze spaceru z koleżanką i kolegą. Co najlepsze wzięłam aparat, a kartę zostawiłam w laptopie -_-" Jak dzisiaj zobaczyłam kwitnące wiśnie, mlecze i inne kwiatki, których nazw nie znam, w pełni poczułam wiosnę! Podzielę się z wami tymi pięknymi widokami ^^
motylek!
 ...i jedno z sesji :)

Dosyć często dręczę was zdjęciami ;d W czwartek jadę do Trójmiasta, do brata. Mam nadzieję, że udostępni mi czasami laptopa, żeby napisać jakąś notkę :) A teraz wracam do oglądania filmu.

Miłego wieczoru! 
Nami

9 komentarzy: