UWAGA!


Bardzo prosimy, patrzcie na podpisy pod notkami. Jesteśmy tutaj dwie i piszemy na zmianę :)

4 listopada 2011

Todd Ray

Hej!
Słyszeliście kiedyś o mężczyźnie o imieniu Todd Ray? Ogólnie jest to producent muzyczny, aczkolwiek ma jeszcze dosyć nietypowe i ciekawe hobby. Od kilku lat częściej mówi się właśnie o tym hobby, niż o jego dokonaniach w dziedzinie muzyki. Mianowicie Todd Ray zbiera dwugłowe zwierzęta! W poszukiwaniu uroczych mutantów jeździł w różne miejsca na świecie.
Amerykański producent za 22 okazy, które wchodzą w skład jego kolekcji, zapłacił ok. 150 tysięcy dolarów (ok. 450tysięcy zł). Niezwykły zbiór stanowi trzon wystawy, którą T-Ray otworzył wraz z żoną oraz dziećmi w Kalifornii.
Szkoda, że w Internecie jest tak mało zdjęć ;)

Miłego dnia!
Nami

11 komentarzy:

  1. jak to mówią "co dwie głowy to nie jedna" ;D dzisiaj i jutro pewnie nie dam rady mam zajęty weekend ale postaram się w niedzielę ;D bo w poniedziałek mam luźne lekcje więc jest okey ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja, mega fajne hobby, w ogóle rzadko się takie dwógłowe zwierzaczki zdarzają :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha fajne :3

    zapraszam u mnie NN!
    agatacia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog, wpadnij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale to już jest niesmaczne . FUUU
    NN

    OdpowiedzUsuń
  6. ;o .. / Podoba mi się tu :) Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania :*

    OdpowiedzUsuń