UWAGA!


Bardzo prosimy, patrzcie na podpisy pod notkami. Jesteśmy tutaj dwie i piszemy na zmianę :)

28 października 2011

Autumn dress!

Hi!
W sumie już od kilku tygodni poszukuję sukienki, którą mogłabym nosić jesienią i zimą. Jak na razie znalezienie odpowiedniej graniczy z cudem... Zależy mi głównie, żeby miała długi rękaw i oczywiście, żeby mi się podobała :) Całe dnie siedzę i choruję w domu, nie dzieję się nic specjalnego, więc notka z sukienkami :) Wszystkie pochodzą z strony http://coco-fashion.pl/
Może na początek dwie, w których od dłuższego czasu jestem zakochana :)
Jak wam się podobają? Któraś szczególnie wam wpadła w oko? ;)

Chciałam oficjalnie w imieniu moim i Aki podziękować za 22 komentarze pod poprzednią notką i za 90 obserwatorów! Cieszymy się, że nasz blog się rozwija i mamy nadzieję, że komentarzy i stałych czytelników będzie co raz więcej! Bez was ten blog by nie istniał! :)

Dobranoc!
Nami

15 komentarzy:

  1. Wszystkie są śliczne ale ta biała koronkowa z grubymi rajstopami w kolorze nude cudownie by wyglądała :)

    W takim razie życzę powrotu do zdrowia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie podobają się wszystkie <3 zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. postanowiłam go napisać może wtedy wyzdrowiejesz ;D dziękuje ^^ czekam na kawałek tego ciasta ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza jest najładniejsza- śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ta druga jest świetna ! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie piękne :)
    Zasze podobało mi się " japan fashion" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne sukieneczki, podoba mi się blog, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne są te sukieneczki, generalnie uwielbiam azjatycki styl <3 Chcę takie! *-*

    Ostatnimi czasy siedziałam w domowym zaciszu i pracowałam nad "nową wersją" mojego bloga. Wracam z nowym impetem! Jeżeli masz chwilę, to serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te sukienki, sama nie wiem, która fajniejsza;p

    OdpowiedzUsuń