UWAGA!


Bardzo prosimy, patrzcie na podpisy pod notkami. Jesteśmy tutaj dwie i piszemy na zmianę :)

16 października 2011

Mad world...mad world...

Hej!
Mam na jutro bardzo dużo nauki, ale chciałam wam tylko szybko pokazać niesamowity filmik. Osoby, które przeglądają demotywatory pewnie już go widziały.


Za pierwszym razem nie do końca go zrozumiałam. Ale jak do mnie dotarł przekaz to się na prawdę wzruszyłam. Nawet bardzo... I w dodatku ta piosenka...
Dla osób, które nadal nie rozumieją komentarz użytkowniczki z Youtuba:

"@iwonne95 chodzi o to, że ptaki kiwi nie potrafią latać. Ten mały ptaszek, mimo, że nie potrafil latać postanowił za wszelką cenę spełnić marzenie. Na filmie jest pokazane jak bardzo się trudził... Spełnił marzenie za najwyższą cenę - życia, aby móc przez chwilę być szczęśliwym"
Miłego dnia!
Nami

6 komentarzy:

  1. cudowny<3
    zapraszam do mnie:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. znam ten filmik od 5 lat i za ka żdym razem jak go oglądam to płaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo <3
    zapraszam u mnie NN!
    http://agatacia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. film poruszył mnie.. powiem nawet że się popłakałam..

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog .. obserwuje
    zapraszam do obserwowania mnie ; p

    OdpowiedzUsuń
  6. ja cały czas marzę o takich jak te tylko, że na obcasie ale nie wolno mi w nich zbyt często chodzić więc wolałam mieć na płaskim do szkoły ;) plus te też mają wywijany kożuszek ^^

    film świetny ;)

    OdpowiedzUsuń