UWAGA!


Bardzo prosimy, patrzcie na podpisy pod notkami. Jesteśmy tutaj dwie i piszemy na zmianę :)

17 marca 2011

Złamany paznokieć :(

Hej!
Nie dawno skończyłam lekcję. I w sumie jutro będzie najgorszy dzień w tym tygodniu! Sprawdzian z chemii, angielskiego, kartkówka z geografii i WOSu. Ale dam radę! Muszę ;)
Dzisiaj na wf graliśmy w kosza, z czego się ciesze, ale trochę mniej z złamanego paznokcia :<
Miałam go lekko nadłamanego zboku. Nie wiem co się stało, ale w pewnym momencie już sobie wisiał na końcu... To zdecydowanie nie było miłe :p

Śmiesznie to wygląda, wszystkie takie długie, a ten taki krótki... będzie trzeba inne skrócić :<

Od poniedziałku mam świetny humor! Chodzę i się śmieję! 
Bardzo podoba mi się taki stan tygodniowej głupawki <3
A teraz byle do soboty, bo zapowiada się bardzo ciekawie ;]

UŚMIECHNIJCIE SIĘ! <3

Post zakończę śliczną piosenką. Wiem, nie którzy już rzygają "Zmierzchem", ale piosenka i tak śliczna. Przyznam, że kiedyś chciałam poszukać jej TEKSTU, bo myślałam, że będzie świetny, taki wzruszający, głęboki... dopiero po chwili do mnie doszło, że w tej piosence nie śpiewają...


Nami!

8 komentarzy:

  1. troche smiesznie to wyglada :D hahaha !!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do udziału w KONKURSIE na moim blogu! do wygrania 2 pary butów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, ale się trochę zdarła;d

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zrobiłas ten tytuł taki fajny napis masz ;)
    odpowiedz mi daj na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta buźka.. taka pocieszająca :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowe konto na facebooku!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje ślicznie ;) bardzo ładny kolorek lakieru..

    ps. powodzenia na sprawdzianach, ja też nie mam lekko.

    OdpowiedzUsuń
  8. oj.. wiem co to za ból.. :)
    ja swojego też podczas gry w kosza złamałam..

    dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń