UWAGA!


Bardzo prosimy, patrzcie na podpisy pod notkami. Jesteśmy tutaj dwie i piszemy na zmianę :)

18 września 2011

Morelowy

Hej!
Czy tylko ja ostatnio mam słabość do koloru morelowego? ;> I jak na złość praktycznie w każdym sklepie widzę jakieś ładne ubrania w tym kolorze. A morelowy lakier do paznokci to już w ogóle... śni mi się po nocach! :D
Jednak dzięki sh udało mi się dorwać 2 rzeczy w tym kolorze. Mianowicie...
na zdjęciu nie widać, ale na cały statek są naszyte koraliki :)
koszulka kupiona z metką! ^^
zakochałam się w tych guzikach!
i bardzo żałuję, że sukienkę prawdopodobnie ubiorę dopiero za rok, w lecie...
chyba, że coś wykombinuję ;>
czarne rajstopy, bolerko, płaszczyk?


Ponieważ w sumie od niedawna tak często chodzę do sh, zastanawiałam się czy chciałybyście zobaczyć wszystkie rzeczy jakie do tej pory udało mi się kupić? ;>
Nami

7 komentarzy:

  1. Tak czy inaczej- jest genialny. Chciałabym taką sukienkę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na Giveaway na moim blogu- do wygrania bon na zakupy w zagranicznym sklepie internetowym (wysyłka gratis) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest niesamowita ;) fakt, guziczki mają swój charakter.
    Teraz tak zastanawiam się nad kolorami swoich ciuchów i dochodzę do wniosku, że większość to czerń, szary czy biały. Muszę dodać koloru :D

    OdpowiedzUsuń