UWAGA!


Bardzo prosimy, patrzcie na podpisy pod notkami. Jesteśmy tutaj dwie i piszemy na zmianę :)

11 września 2011

Na rękę

Hej!
Wczoraj rano miałam wenę na robienie biżuterii i tak oto powstały 2 bransoletki :) Jedna z nich to czarny rzemyk z 7 przywieszkami. Kiedyś oglądałam podobne w Internecie i bardzo mi się spodobały, teraz mam własną :)
Perełkowe bransoletki są taaaaakie słodkie i też chciałam taką mieć! <3 Jednak, że zabrakło mi perełek to kawałek jest z malutkich koralików. Jak tylko uda mi się kupić perełki to przerobie ją, plus mam zamiar doczepić czarną kokardkę z wstążeczki :)
na żywo prezentuje się lepiej...

Ostatnio pokupowałam trochę nowych ubrań, które postaram wam się pokazać. Myślę, że jeszcze dzisiaj, późnym wieczorem wstawię zdjęcia jednej z bluzek :)

Miłego dnia!
Nami

4 komentarze:

  1. super, szczególnie ta 1 ;) czekam na ciuszki...

    OdpowiedzUsuń
  2. JAKIE ŚLICZNE !

    ps. chciałabym poinformować, że zmieniłam adres bloga ! Więcej informacji znajdziesz na: the-colors-life.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń