UWAGA!


Bardzo prosimy, patrzcie na podpisy pod notkami. Jesteśmy tutaj dwie i piszemy na zmianę :)

10 września 2011

Sprzedam!

Hej!
Najpierw do co miesiąca maseczkowego... Na początku myślałam, że to bardzo fajny pomysł, ale mój entuzjazm trochę opadł. Jednak jednej czytelniczce pomysł się bardzo spodobał, więc będę to kontynuować, ale raz w tygodniu i bez określonego dnia :)

Co do tytułu. Wreszcie po około 3 tygodniach udało mi się wrzucić rzeczy do sprzedania na stronę. Zanim się zebrałam, zrobiłam zdjęcia to zleciało trochę czasu, a teraz jeszcze przez około 2h mierzyłam wymiary. Na razie wstawiłam na tylko jedno stronę. Żeby zwiększyć prawdopodobieństwa sprzedania, kiedyś wstawię na szafa.pl i mojeciuchy.pl
Tymczasem zapraszam na:




Jeszcze kilka rzeczy mam do sprzedania, ale dopiero muszę zdjęcia zrobić :)
Jeśli ktoś będzie chętny do kupna czegoś to pisać śmiało na: agataluiza@poczta.onet.pl

Dobranoc!
Nami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz