UWAGA!


Bardzo prosimy, patrzcie na podpisy pod notkami. Jesteśmy tutaj dwie i piszemy na zmianę :)

21 września 2011

postcrossing


Hej. Aki z tej strony :)

Dzisiaj chciałam wam napisać o pewnej stronie internetowej, którą odkryłyśmy z Nami niedawno, tak trochę ponad miesiąc temu, dzięki blogowi Ankyls :)
Jest to POSTCROSSING. Dzięki tej stronce można wymieniać się pocztówkami z ludźmi z całego świata, umieszczać je w internecie i komentować. Wydaje mi się, że głównym powodem założenia tej strony było to, aby wysyłanie prawdziwych pocztówek i listów nie zniknęło z naszego życia, żeby nie wysyłać tylko maili i smsów. Ja zawsze cieszę się jak głupia jak znajdę w skrzynce coś zaadresowanego do mnie :D
Osobiście wysłałam już dwie pocztówki, jedną do Chin, drugą do Niemiec, a w poniedziałek stałam się szczęśliwą posiadaczką kartki z Shanghaiu!




Polecam tą stronę, jeśli wy wyślecie dużo pocztówek, tyle samo zostanie wysłanych do was, z czasem może się z tego zrobić spora kolekcja :)

Na koniec jeszcze moje dzisiejsze paznokcie, są prościutkie, ale na inne nie miałam czasu, a chciałam wypróbować nowe ozdóbki :)


Jestem zakochana w gwiazdkach, to mój ulubiony motyw!
Pozdrowienia!
Akine

4 komentarze:

  1. Łał pocztówka robi wrażenie :) I fajne pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna kartka, taka inna. Śliczne paznokcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba też zacze z pocztówkami ;-)
    zapraszam do mnie/ sth about love

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba zacznę bawić się w postcrossing. ^^ Miałam zamiar się tam zalogować jakiś czas temu, ale coś nie pykło :O

    OdpowiedzUsuń